
Przyczepa budowlana Wiola B2730 2,7T
Przyczepa dwuosiowa do 2700 kg - podjazdy. Rama wykonana jest z kształtownika stalowego - otworowana i przetłaczana - ocynkowana ogniowo. Wyposażenie dodatkowe (opcja za dopłatą): Koło zapasowe -...
Dostępny
Opis
Podwozie przyczepy oparte jest o oś skrętną renomowanej firmy, niezależne, uresorowane na wałku skrętnym. Przyczepa posiada dyszel typu V, który utrzymuje doskonale stabilność przyczepy podczas jazdy. Rama nośna wykonana z profili giętych z blachy stalowej, ocynkowanej, skręcona śrubami.
Powierzchnia transportowa: podłoga z wysokiej jakości sklejki wodoodpornej, antypoślizgowej gr. 9 mm.
Burty: blacha stalowa ocynkowana, burta tylna otwierana.
Wyposażenie dodatkowe:
Burty bis - opcja
Burty siatkowe - opcja
pokrowiec płaski - opcja
Stelaż z plandeką - opcja
Koło zapasowe - opcja
Uchwyt koła zapasowego - opcja
Informacje zawarte na stronie internetowej nie są prawnie wiążące i nie stanowią oferty handlowej, w tym w rozumieniu art. 66 § 1 prawa cywilnego. Zdjęcie produktu może odbiegać od jego rzeczywistego wyglądu i ten fakt nie może stanowić podstawy zgłoszenia reklamacyjnego.
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Przyczepa dwuosiowa do 2700 kg - podjazdy. Rama wykonana jest z kształtownika stalowego - otworowana i przetłaczana - ocynkowana ogniowo. Wyposażenie dodatkowe (opcja za dopłatą): Koło zapasowe -...
Podwozie przyczepy oparte jest o oś skrętną renomowanej firmy, niezależne, uresorowane na wałku skrętnym. Przyczepa posiada dyszel typu V, który utrzymuje doskonale stabilność przyczepy podczas...
Podwozie przyczepy oparte o oś skrętną, niezależne, uresorowane na wałku skrętnym. Przyczepa posiada dyszel typu V, który utrzymuje stabilność przyczepy podczas jazdy. Rama - profile gięte z blachy...
Przyczepa uniwersalna, koła pod powierzchnią transportową. Powierzchnia transportowa jest szersza i ustawiona na wyższej wysokości niż w pozostałych seriach przyczep bagażowych. Rama - stal...
Mocna konstrukcja skręcana zapewnia wieloletnie i bezproblemowe użytkowanie. Rama nośna wykonana z profili giętych z blachy stalowej ocynkowanej. Podłoga wykonana z wysokiej jakości sklejki...
DMC 300-750 Wymiary wnetrza 200x125 Liczba osi 1 Oś hamowana Opcja Oś niehamowana V Koła 17770R13 Koło wsporcze V Koło zapasowe Opcja Uchwyt koła zapasowego Opcja Gniazdo 7pin
Taurus Xtreme II 450 czarny karbon to udoskonalona wersja popularnych od lat boxów z rodziny Xtreme, charakteryzująca się nowoczesnym designem, poprawionymi właściwościami aerodynamicznymi i nowymi...
Dmc 300-750Wymiar wnętrza 230x125Liczba osi 1Oś hamowana VOś niehamowana XKoła...
DMC 300-750 Wymiary wnetrza 230x125 Liczba osi 1 Oś hamowana Opcja Oś niehamowana V Koła 15570R13 Koło wsporcze V Koło zapasowe Opcja Uchwyt koła zapasowego Opcja gniazdo 7pin
Przyczepa do przewożenia ciężkich ładunków z hamulcem najazdowym wyposażona jest we wzmocniony dyszel stały. Burty o wysokości 400 mm z blachy stalowej ocynkowanej. Przednia i tylna burta...
Długość L1 0,3m Długość L2 2,7 m LC 2500 daN SHF = 50daN STF = 300daN
Oryginalna konstrukcja wyposażonych w taśmy antypoślizgowe burt daje możliwość chodzenia po całej ich długości. Spawana rama nośna wykonana jest ze stalowych profili zamkniętych. Podłoga wykonana z...
Przyczepa uniwersalna, koła pod powierzchnią transportową. Powierzchnia transportowa jest szersza i ustawiona na wyższej wysokości niż w pozostałych seriach przyczep bagażowych co ułatwia ręczny...
Wnętrze przyczepy wyposażone jest w listwę z otworami do mocowania ładunku za pomocą pasów transportowych. Wnętrze wodoszczelne, ściany ze sklejki wodoodpornej uszczelnione silikonem. W standardzie...
Mocna konstrukcja skręcana zapewnia wieloletnie i bezproblemowe użytkowanie. Rama nośna wykonana z profili giętych z blachy stalowej ocynkowanej. Podłoga wykonana z wysokiej jakości sklejki...
Podwozie przyczepy oparte jest o oś skrętną, niezależne, uresorowane na wałku skrętnym. Przyczepa posiada dyszel typu V, który utrzymuje stabilność przyczepy podczas jazdy. Rama - blacha stalowa,...
error Chwilowo nie możesz polubić tej opinii